דנינו בכנסת: "די להפחיד את הציבור"

גואל ועקנין No Comments on דנינו בכנסת: "די להפחיד את הציבור"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו היום סקר (ראשון) בוועדת הפנים את הטיפול בהתפרעויות. דנינו הדגיש כי "יש ירידה משמעותית במהומות בעקבות תגבור השוטרים". כמו"כ הוא מתח ביקורת על השימוש בביטויים כמו 'אינתיפאדה' – ואמר כי  "נפעל בנחישות לאפשר עליית יהודים להר הבית".

בין דבריו אמר דנינו כי "מספיק להפחיד את הציבור, אין אינתיפאדה בירושלים. חוץ מלהפחיד את הציבור, האמירות האלה לא תורמות בכלום. בעת הזו חשוב ונכון שכמה שיותר אזרחי ישראל יגיעו לירושלים, מספיק להפחיד את הציבור עם כל המשפטים והכותרות האלה. לא נתפשר על ביטחון אזרחינו בכל הארץ ובבירת ישראל על אחת כמה וכמה".

דנינו הוסיף כי מאז פיגוע הדריסה בשבוע שעבר בכאלף שוטרים נוספים – ומאז נרשמה ירידה בהתפרעויות ובאירועי יידויי האבנים והזיקוקים: "כוח המשימה הזה עובר כשבוע בכל מוקדי החיכוך – גם בתוך השכונות. כבר עכשיו אפשר לראות שיש ירידה גדולה ביידויי האבנים ובהפרות הסדר".

בתגובה לדבריו, תקף ח"כ מוטי יוגב ואמר: "אדוני המפכ"ל, נראה שאתה לא מחובר למציאות, כי מדווחים לך דיווחי שקר". המפכ"ל השיב ואמר כי "מי שטוען שאין ירידה במהומות, ביידויי האבנים ובהפרות הסדר הוא בעצמו לא מחובר למציאות".



0 תגובות